سیاست نامه حریم خصوصی
پدیده کیفیت پارسیان” به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. از آنجا که جمع‌آوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در فرایندهای مبتنی بر گوشی همراه و اینترنت است لذا به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد  پدیده کیفیت پارسیان  در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست نامه حریم خصوصی» و هر گونه پیام دیگری که در خصوص جمع‌آوری و پردازش اطلاعات توسط  پدیده کیفیت پارسیان به حساب کاربری شما ارسال می‌شود، ضروری است.
این سند مشتمل بر موارد ذیل در خصوص اطلاعات شخصی و یک واژه‌نامه است که مطالعه آن را برای درک بهتر اصطلاحات تخصصی پیشنهاد می‌کنیم.
۱درباره پدیده کیفیت پارسیان
۲تغییرات این سند
۳برنامه، سایت و سرویس‌های اشخاص ثالث
۴کدام اطلاعات توسط بازار جمع‌آوری می‌شوند
۵از اطلاعات چه استفاده‌ای می‌کنیم
۶اطلاعات در اختیار چه اشخاصی قرار می‌گیرند
۷امنیت اطلاعات شخصی
۸درخواست‌های شما
۱درباره پدیده کیفت پارسیان
پدیده کیفیت پارسیان یک فروشگاه لوازم وتجهیزات آزمایشگاهی است که در سال 1396 وبا شماره58573 ثبت گردید.
۲تغییرات این سند
این سند مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات موضوعه کشور تدوین شده و مبیّن کلیه حقوق شما تحت قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲و اسناد بین‌المللی ذی‌ربط است.
۳برنامه، سایت
سایت و نرم‌افزار پدیده کیفیت پارسیان  حاوی برنامه‌ها یا لینک‌های متعلق به  شرکت پدیده کیفیت پارسیان است .
۴کدام اطلاعات توسط بازار جمع آوری می شوند
4-1اطلاعات مشتریانی که خرید می نمایند در اختیار شرکت پدیده کیفیت پارسیان می باشد.
۲-۴اطلاعاتی که بعد از ایجاد حساب کاربری در اختیار پدیده کیفیت پارسیان قرار می‌گیرد
تلفن همراه، آدرس ایمیل و رمز عبور (به صورت رمز‌گذاری‌شده) یا سایر اطلاعاتی که شما در اختیار پدیده کیفیت پارسیان قرار می‌دهید،
۵پدیده کیفیت پارسیان از اطلاعات چه استفاده‌ای می کند
موارد عمده استفاده از اطلاعات عبارتند از:
۱-۵استفاده از اطلاعات به منظور اجرای قرارداد فعلی یا آتی بین  پدیده کیفیت پارسیان  و کاربر یا در مواردی که برای استیفای حقوق قانونی پدیده کیفیت پارسیان ضروری باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که پدیده کیفیت پارسیان برای ارائه بهترین محصولات و خدمات، با بیشترین امنیت برای کاربر و همچنین بهبود خدمات نیاز به استفاده از برخی اطلاعات دارد، بنابراین  با استفاده از اطلاعات کاربران ممکن است اقدامات ذیل را انجام دهد:
۱-۱-۵ارزیابی عملکرد سایت و نرم‌افزار پدیده کیفیت پارسیان و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی،
۲-۱-۵افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت و نرم‌افزار،
۳-۱-۵بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق نرم‌افزار بازار با نیازها و شرایط کاربر و سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران،
۴-۱-۵تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سایت و نرم‌افزار از جمله در مواجهه با نتایج جستجو و در نتیجه بهبود نتایج جست‌وجو با توجه به کلیدواژه‌های جستجو شده در میان کاربران، 
۵-۱-۵ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند به عنوان مثال بهبود نتایج جستجو و ارائه پیشنهاد‌های اختصاصی به کاربر،
۶-۱-۵نمایش تاریخچه جستجوهای مشابه به کاربر در هنگام جستجو،
۷-۱-۵انجام و تکمیل تراکنش و خرید درون‌برنامه‌ای،
۸-۱-۵اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های خدمات و محصولات (برنامه‌های نصب شده)، تغییرات مهم در شرایط استفاده از  پدیده کیفیت پارسیان یا سیاست‌نامه حریم خصوصی،
۹-۱-۵پیشنهاد خدمات و برنامه‌ها بر اساس جست‌وجوهای کاربر و اولویت‌هایی که به پدیده کیفیت پارسیان اعلام کرده است،
۱۰-۱-۵آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها،
۱۱-۱-۵استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط بازار، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه  پدیده کیفیت پارسیان و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال  پدیده کیفیت پارسیان یا کاربران،
۱۲-۱-۵–  حسب مورد استفاده از اطلاعات برای بازپرداخت وجوه به کاربران،
۱۳-۱-۵انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط تیم پشتیبانی،
۱۴-۱-۵توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط پدیده کیفیت پارسیان  به مشتریان محترم
۵-۲پدیده کیفیت پارسیان اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.
۶اطلاعات در اختیار چه اشخاصی قرار می گیرند
۱-۶پدیده کیفیت پارسیان ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و/یا در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.
۲-۶پدیده کیفیت پارسیان به اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند و یا وابسته به پدیده کیفیت پارسیان هستند، تنها در چارچوب این سند اجازه استفاده و پردازش اطلاعات شخصی شما را می‌دهد.
۷–  امنیت اطلاعات شخصی
۱-۷یکی از اولویت‌های اصلی  پدیده کیفیت پارسیان  محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:
۱-۱-۷بسیاری از خدمات  پدیده کیفیت پارسیان  با SSL‌ رمزگذاری شده‌اند،،
۳-۱-۷اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان درپدیده کیفیت پارسیان دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.
۲-۷علی‌رغم تمام رویه‌های ایمنی که پدیده کیفیت پارسیان مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمی‌توان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:
۱-۲-۷از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،
۲-۲-۷رمز عبوری را انتخاب نمایید که حتی‌الامکان برای دیگران غیر قابل حدس باشد،
۳-۲-۷در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به  پدیده کیفیت پارسیان اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به رمز عبور شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و پدیده کیفیت پارسیان هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.
۸درخواست های شما
تحت شرایطی، شما می توانید متقاضی هر یک از موارد ذیل در رابطه با اطلاعات شخصی خود باشید:
۱-۸درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی خود که در اختیارپدیده کیفیت پارسیان قرار دارد،
۲-۸درخواست تکمیل اطلاعات ناقص یا اصلاح اطلاعات نادرستی که در اختیار پدیده کیفیت پارسیان قرار دارد،
۳-۸درخواست حذف یا محو کردن اطلاعات شخصی؛ در این خصوص  پدیده کیفیت پارسیان درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اطلاعات را حذف یا محو می‌نماید و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد،
۴-۸اعلام عدم رضایت نسبت به جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و توزیع اطلاعات شخصی در مواردی که به موجب قانون این اقدامات مستلزم رضایت شماست؛ در این خصوص  درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اقدام و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، عدم دسترسی  پدیده کیفیت پارسیان به برخی اطلاعات، ممکن است مانع ارائه تمام یا برخی از خدمات یا عملکرد مناسب سایت یا برنامه گردد.
۹شرایط درخواست:
۱-۹شما می توانید درخواست های خود را به نشانی الکترونیکی info@pkpiran.com ارسال نمایید.
۲-۹درخواست شما در هیچ یک از موارد فوق متضمن پرداخت هزینه نمی‌باشد.
۳-۹در هر یک از موارد فوق، پدیده کیفیت پارسیان ممکن است اطلاعاتی را به منظور تأیید هویت و حصول اطمینان از حق دسترسی شما به اطلاعات شخصی، درخواست کند. این اقدامات و تدابیر با هدف محافظت از اطلاعات و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما انجام می‌شوند.

 

keyboard_arrow_up
تماس با ما