تجهیز آزمایشگاههای کنترل کیفیت

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی پدیده کیفیت پارسیان باتجهیز آزمایشگاههای کنترل کیفیت الگویی موفق از تلفیق تخصص و تعهد در مسیر نوآوری می باشد. این شرکت با نگاهی نو به عرصه ساخت آزمایشگاه های استاندارد با هدف ساخت، ارائه خدمات و تامین تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ی مشاوره، طراحی، ساخت و تجهیز کامل آزمایشگاه‌ها و سایت های آزمایشگاهی بر پایه ی اصول فنی و ایمنی که از یک سو عملکرد صحیح آزمایشگاه ها را موجب شده و به تبع آن دقت در خروجی های آنها را تضمین نماید تاسیس گردید.

اهمیت کیفیت در محصولات و لوازم آزمایشگاهی و نیز دقت در خدمات ارائه شده توسط واحدهای درمانی، صنعتی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی بر هیچ یک از متخصصین پوشیده نیست. در این میان بدون شک آزمایشگاه ها نقشی کلیدی و حیاتی در کنترل کیفیت محصولات، خدمات و نیز نحوه آموزش نیروی های انسانی متخصص ایفا می نمایند.

با توجه به سوابق اجرایی و مدیریتی مؤسسین، فعالیت های شرکت از مشاوره فنی و طراحی آزمایشگاهها آغاز و به مرور با افزایش توان و ظرفیت های فنی و اجرایی و همچنین احساس نیاز به ساخت آزمایشگاههای استاندارد، تامین تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی باکیفیت، ارتقاء سطح کیفی و نیز بهره گیری از دانش فنی روز که جزء لاینفک این حرفه محسوب می گردد، ایجاد ارتباط، همکاری و اخذ نمایندگی از تولیدکنندگان مطرح و معتبر اروپایی مرتبط با حوزه های فعالیت در دستور کار شرکت قرار گرفت.

تجهیز آزمایشگاههای کنترل کیفیت با بهترین متریال

شرکت پدیده کیفیت مجموعه متنوعی از خدمات را فراهم کرده است تا مراکز علمی، تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی بتوانند از مرحله مشاوره به جهت ساخت ابنیه آزمایشگاه و پس از آن طراحی آزمایشگاه با طیب خاطر مشاوری مطمئن را در کنار خود داشته باشند.

پس از طراحی و ساخت ساختمان آزمایشگاه و تهیه نقشه چیدمان تجهیزات ثابت آزمایشگاهی، در مرحله ساخت و نصب سکوبندی آزمایشگاه و مبلمان آزمایشگاه تولیدات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاه پدیده کیفیت، دوام و اطمینان را برای شما مشتری گرامی فراهم می سازد. ایمنی در آزمایشگاه با لوازم آزمایشگاهی با کیفیت این شرکت تضمین می گردد.

تجهیز آزمایشگاههای کنترل کیفیت

نمونه کارها

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با ما